پودر بندکشی مسترگروت 2005

Mastergrout 2005   

پودر بندکشی و درزبندی آژند محصولی است با پایه سیمانی و متشکل از سیمان، ماسه درجه بندی شده، فیلرهای میکرونیزه و افزودنی‌های پلیمری خاص که باعث ایجاد اتصال محکم و یکنواخت بین کاشی‌ها می‌گردد. این محصول طبق استاندارد‌های اروپایی و با همکاری شرکت‌های EIRICH و HAVER آلمان تولید شده است. مصرف پودر بندکشی و درزبندی سوپر آژند علاوه بر خصوصیات عادی پودرهای بندکشی کاشی و سرامیک باعث افزایش چسبندگی و نفوذناپذیری در برابر رطوبت و گرد و غبار و آلودگی می‌گردد. پودر بندکشی و درزبندی سوپر آژند با ترکیب پیگمنت‌های معدنی به صورت رنگی نیز قابل عرضه می‌باشد.

موارد مصرف:

این محصول جهت درزبندی انواع کاشی و سرامیک، سنگ، موزاییک نصب شده بر روی دیوار و کف در محیط داخل و خارج ساختمان همچنین دور وان و سرویس فرنگی، سیستم‌های گرمایش از کف، محیط‌های مرطوب دائمی مانند استخر و حمام و سونا قابل استفاده است.

آماده سازی بستر:

محل‌هایی که قصد بندکشی آن را دارید باید عاری از هرگونه آلودگی و گرد و غبار باشد و چسب کاشی قبل از اجرای بند محکم شده باشد. حداقل زمان بندکشی 24 تا 48 ساعت بعد از نصب کاشی و سرامیک می‌باشد.

طریقه مصرف:

به ازای هر پاکت 5 کیلویی پودر بندکشی آ ژند حدود 2 لیتر آب مورد نیاز است. ابتدا این میزان آب را داخل ظرف ریخته و بتدریج پودر بندکشی سوپر آژند را اضافه نمایید و با کمک یک همزن مخلوط نمایید. بعد از وقفه 5 دقیقه ای مجدد عمل اختلاط را انجام دهید و مصرف نمایید. توجه داشته باشید که میزان اختلاط آب برای کف و دیوار و برای درزهای پهن و باریک متفاوت است. برای درزبندی کاشی‌های کف مقدار آب بیشتری مورد نیاز است و در مورد سطوح عمودی و بدنه باید آب کمتری مصرف شود و میزان مصرف به حدی باشد که پودر بندکشی به صورت خمیری ساخته شود و با کمک ماله مخصوص یا کاردک پلاستیکی اجرا شود. بعد از حدود 15 دقیقه می‌توانید سطح را با کمک اسفنج نرم و مرطوب تمیز نمایید، از ریختن آب زیاد برای تمیز کردن خودداری کنید. زمان کارپذیری پودر بندکشی و درزبندی سوپر آژند حدود 1 ساعت بعد از اختلاط است و محدوده دمایی قابل اجرا برای این محصول 5+ تا 35+ درجه سانتیگراد میباشد. توجه داشته باشید 24 ساعت پس ازاعمال پودر بندکشی سوپر آژند می‌توان روی آن راه رفت یا تحت فشار قرار داد. جهت عمل آوری بهتر پودر بندکشی کاشی آژند لازم است حداقل تا 2 روز بعد از اجرای بندکشی به درزها رطوبت رسانی شود.

میزان مصرف:

بسته به محل استفاده و سایز کاشی و پهنای درز مد نظر میزان مصرف متفاوت است. به عنوان مثال برای کاشی سایز 30*40 با پهنای درز 2 میلیمتر در هر متر مربع حدود 150 تا 200 گرم پودر بندکشی آژند مورد نیاز است.

نگهداری:

کیسه های حاوی پودر بندکشی سوپر آژند دور از باران و تابش مستقیم آفتاب و در شرایط خشک نگهداری شود. مدت زمان مصرف این محصول یک سال می‌باشد.

« مدت زمان مصرف این محصول یک سال مى باشد»